Obsługa produktów konfigurowalnych i spoza oferty
Konfiguracja produktów konfigurowalnych i spoza oferty
Aby włączyć możliwość składania ofert na produkty spoza oferty, należy wejść w Ustawienia Produkty i włączyć opcję Produkty spoza oferty.
Składanie zapytania o produkty spoza oferty
Aby złożyć zapytanie o produkt spoza oferty należy, na liście produktów, wybrać opcję brak szukanego produktu? zapytaj o produkt spoza oferty.
W następnym kroku należy wypełnić następujące pola formularza:
- Nazwa produktu;
- Opis/Uwagi;
- Jednostka miary;
- Liczba sztuk;
- Wybrać koszyk;
- Zatwierdzić dane klikającdodaj produkty do koszyka.
Następnie zostaniemy przeniesieni do koszyka, gdzie należy złożyć zapytanie ofertowe dotyczące zdefiniowanego w poprzednim kroku produktu, określając proponowaną cenę, datę ważności zapytania i dodając ewentualne uwagi. Po zatwierdzeniu zmian, zapytanie zostanie przekazane opiekunowi handlowemu do weryfikacji.
Obsługa zapytań spoza oferty
Po złożeniu zapytania ofertowego przez klienta, handlowiec ma możliwość:
- Edycji zaproponowanych przez klienta cen;
- Zmianę daty ważności zapytania ofertowego;
- Akceptacji zapytania ofertowego;
- Odrzucenia zapytania ofertowego;
- Usunięcia dokumentu;
- Stworzenia zadania związanego z zapytaniem ofertowym (wymagany moduł - Delegowanie zadań i rejestracja działań);
- Stworzenia zdarzenia związanego z zapytaniem ofertowym (wymagany moduł - Delegowanie zadań i rejestracja działań);
- Dodatkowo handlowiec ma możliwość komunikacji z klientem za pomocą systemu komentarzy umieszczonych na dole strony zawierającej zapytanie ofertowe.