Skip to main content

Obsługa produktów konfigurowalnych i spoza oferty

Konfiguracja produktów konfigurowalnych i spoza oferty

Aby włączyć możliwość składania ofert na produkty spoza oferty, należy wejść w Ustawienia Produkty i włączyć opcję Produkty spoza oferty.

Składanie zapytania o produkty spoza oferty

Aby złożyć zapytanie o produkt spoza oferty należy, na liście produktów, wybrać opcję brak szukanego produktu? zapytaj o produkt spoza oferty.

W następnym kroku należy wypełnić następujące pola formularza:

  • Nazwa produktu;
  • Opis/Uwagi;
  • Jednostka miary;
  • Liczba sztuk;
  • Wybrać koszyk;
  • Zatwierdzić dane klikającdodaj produkty do koszyka.

Następnie zostaniemy przeniesieni do koszyka, gdzie należy złożyć zapytanie ofertowe dotyczące zdefiniowanego w poprzednim kroku produktu, określając proponowaną cenę, datę ważności zapytania i dodając ewentualne uwagi. Po zatwierdzeniu zmian, zapytanie zostanie przekazane opiekunowi handlowemu do weryfikacji.

Obsługa zapytań spoza oferty

Po złożeniu zapytania ofertowego przez klienta, handlowiec ma możliwość:

  • Edycji zaproponowanych przez klienta cen;
  • Zmianę daty ważności zapytania ofertowego;
  • Akceptacji zapytania ofertowego;
  • Odrzucenia zapytania ofertowego;
  • Usunięcia dokumentu;
  • Stworzenia zadania związanego z zapytaniem ofertowym (wymagany moduł - Delegowanie zadań i rejestracja działań);
  • Stworzenia zdarzenia związanego z zapytaniem ofertowym (wymagany moduł - Delegowanie zadań i rejestracja działań);
  • Dodatkowo handlowiec ma możliwość komunikacji z klientem za pomocą systemu komentarzy umieszczonych na dole strony zawierającej zapytanie ofertowe.